Archiwum kwiecień 2010, strona 2

kwi 20 2010 walka z kompem :/
Komentarze: 0
Słabo spałem i budziłem sie w nocy :/ Znowu biegiem na autobus. Ciepło. Mało roboty. W domu 16:35. Piotr przyszedł o 17:20. Kochaliśmy się chwilę. W realu po kartkę i u optyka. Nie ma kartek i nie załatwiłem optyka ( darmowe soczewki ). Zrobiłem małe zakupy. Siedzę nad kompem żeby odblokowac niekture blokady neta - znowu się nie udało :/
kwi 19 2010 rondo
W nocy myślałem o nas ( mnie i Piotrze ). Nie wem jak to będzie. Ja ciągle kocham E. i ciągle o Nim myślę. Wiem , że nie powinienem , ale nie potrafię przestać. W nocy padało. W ciągu dnia ładna pogoda. Rano wysłałem kilka zdjęć z wczorajszej uroczystości do kawy czy Herbaty i pokazali jedno ( z flagami w Łagiewnikach ) :) Wysłałem zdjęcia z wczoraj do Damiana ( jaszczuras )i gościa , którego synkowi robiłem fotki wczoraj. Rondo Ofiar Katynia coraz bardziej zagrodzone. Korek jest od Witka do ronda. Boję się jak będę wracał - ile czasu. Nuda w pracy. Wracało się spoko choc opóźnione wszystkie autobusy. Piotr przyszedł o 18:00. Popieściliśmy się. Wyszedł po 19:00 bo musi robić prezentację do szkoły. Znowu próbowałem odblokować JaVę ( szukałem na necie ) , ale się nie udało :/
kwi 18 2010 pogrzeb pary prezydenckiej na Wawelu
Komentarze: 0
Obudziłem się ok. 7:00 , ale leżę do po 8:00. Po śniadaniu wyszliśmy na miasto. Piękna pogoda i ciepło. Na błoniach zbierają się ludzie. Bardzo dużo " kotków " :) aż miło chodzić po mieście. Obeszliśmy błonia i pojechaliśmy do łagiewnik. Tam chwilę i spowrotem na błonia. Potem okolice rynku. Chwilę posiedzieliśmy na plantach. Trochę się denerwowałem bo wile tras zamkniętych i nie było wiadomo jaki tramwaj i autobus , skąd i o której odjeżdża więc szukaliśmy przystanków. Na ulicach mnóstwo ludzi z flagami. Aśka jest bardzo podobna do mnie. Ma podobne przekonania i poglądy :) W domu przed 17:00. Zrobiliśmy szybko obiad. Wyszliśmy przed 18:00. Pociąg 18:20. Dużo dodatkowych pociągów i małe zamieszanie bo nie ma ich na rozkładach i nie wiadomo , z którego peronu odjadą. Siedzę na kompie i próbuję odblokować JAVĘ - nie udało się :/. Chwilkę pogadałem z Piotrem na GG. Spac po 22:00.
kwi 17 2010 przyjazd Aśki
Nie śpię od 6:00. Do sklepu ok. 6:45. Kupiłem pieczywo i wedlinę. Na targ po 8:00. Gram. Janusz wziął ode mnie 4 wina ( zarobiłem 40 zł ) Na dworze ładna pogoda. Z Piotrem na mieście. Robię fotki. Spotkałem na rynku Damiana , Janka i ich znajomego ( nie pamiętam jak ma na imie , ale znam go z klubu ). W domu ok. 19:00. Po Aśkę wyjechałem ok. 20:30. Trochę posiedzieliśmy i spac bo jestem zmęczony.
kwi 16 2010 dentysta
Komentarze: 0
Cieplej na dworze i nie pada. Mało roboty. U dentysty na 18:00. 2 zęby do zrobienia - 160 zł. Wykąpałem i ogoliłem się. Gram Spać 23:30