sie 21 2009

w Ostrowie Wielkopolskim u E.

Komentarze: 0

W pociągu luz.

W Ostrowie Wielkopolskim 4:58. Pochodziłem po mieście i porobiłem fotki (puste ulice itp.). Bardzo ładne miasto.

Ok. 8:00 napisałem do E. sms-a, że jak wstanie to niech się odezwie (zadzwonił ok. 9:00). Był w domu (mieszka pod Ostrowem-Raszków). Robił ognisko. Po chwili przyjechał rowerem. W Ostrowie mieszka jego babcia (stara kamienica , parter, ul. Wiosny Ludów 4/15.

Z Adamem (26) jest od stycznia. Kiedyś tamten umawiał się tylko na seks a E. jest jego 1szym facetem na stałe. Jest mu dobrze i jest pewien, że jest gejem. Czasem zdradzają się, ale wybaczają sobie. Jestem załamany. Pochwalił się, że już nie jest dziewicą -ZABIŁO MNIE TO. Zmienił się. Czuję, że ma dystans do mnie.

Zostawiłem rzeczy u jego babci i poszliśmy na Piaski (tam chodzą się kąpać). Byliśmy tam 2-3h. Porobiłem mu trochę zdjęć. Nie wiem czy E. chce żebym był, bo jest jakiś przygaszony. Jak powiedziałem, że mogę zaraz albo w nocy wracać to mówił, że chce żebym został.

Adam wypomina mu, że ma dużą dupę. E. powiedział, że jak mu się nie podoba to niech sobie znajdzie inną.

Byliśmy spytać o nocleg w bursie szkolnej gdzie dzwoniłem. Okazało się, że noclegi są tylko w czasie szkoły. Chcieliśmy pogadać z Adamem bo mieszka w okolicy. Gdy przebierałem się w bursie E. namówił go żebyśmy pogadali. Czekaliśmy chwilę na niego. Powiedziałem mu żeby się nie bał, że będę walczył o E. żeby mu go odebrać. Skoro E. jest zadowolony to ja nie mam prawa nic z tym robić. Nie chcę mieć w nich wrogów i jak będą kiedyś coś chcieli niech dadzą znać. Poprosiłem go żeby troszczył się o E. Poszedł do pracy ..Poszliśmy do hotelu (3*) w rynku zapytać o nocleg. Jest pokój 1 osobowy za 80zł- wziąłem. Poszli do E, który ma bliziutko babcię. Kupiłem sobie fajne japonki (jasne 27zł). Wróciłem do hotelu i oglądam TV. E. przyszedł po mnie o 21:00. poszliśmy do jego brata na chwilę po dowód rejestracyjny. potem w parku gadaliśmy chwilę. Byłem załamany KOCHAM GO !!!!!!!!!!!!!!

Ok. 23:10 na rynek przyjechał Adam i posiedzieliśmy w ogródku. Poszliśmy na stację benzynową kupić E. coś do jedzenia. Rozstaliśmy się ok. 1:30. Napisali do mnie sms-y...

1.Erni miał epizod z dziewczyną i wylądowali w łóżku. Nawet mu nie stanął.

2. Byli we Wrocławiu w parku wodnym. Adam cały czas siedział w jacuzzi a on musiał bawić się ze znajomymi co mu nie odpowiadało.

3. Nie byli w zakopanym bo E. bał się o siebie - zdrowie.

4. E. miał załamanie i ciął się. . Nie radził sobie z kilkoma rzeczami, które się nawarstwiły. Rodzice się rozwodzą, jest gejem a nie może tego nikomu powiedzieć, bracia mu dokuczaja z tego powodu bo coś podejrzewają, miał problemy w szkole. Z tego wszystkiego wylądował w szpitalu. Chodzi do psychologa i bierze leki.

Nie pamiętam dokładnie kolejności szukania noclegu i plaży więc może się trochę różnić kolejność.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)